Heiner Müller

Kvartet

Produkcija VI. semestra DI, GLR in DSU UL AGRFT

Akademija za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani, Festival Borštnikovo srečanje, Moment in GT22

Na sporedu

15.10.2020, četrtek / 20:30 / GT22

Razprodano

16.10.2020, petek / 18:00 / GT22

Razprodano

17.10.2020, sobota / 18:00 / GT22

Razprodano

18.10.2020, nedelja / 18:00 / GT22

Razprodano

19.10.2020, ponedeljek / 18:00 / GT22

Razprodano

Premiera oktober 2020, Intimno zaodrje GT22 
Predstava traja 75 minut in nima odmora.

Izvedbi 18. oktobra 2020 sledi pogovor z ustvarjalci. 

Režiserka Živa Bizovičar
Dramaturga Iva Štefanija Slosar, Nik Žnidaršič
Scenografka Nika Curk
Kostumografka Nina Čehovin
Oblikovalca zvoka Matej Kastelic, Melani Popit
Oblikovalca luči Bor Ravbar, Juš A. Zidar
Svetovalec za gib Blaž Dolenc
Svetovalec za dramaturgijo Aljoša Lovrić Krapež

Zasedba
Lea Mihevc
Blaž Dolenc

Mentorji 
Dramska igra in gledališka režija doc. Branko Jordan, izr. prof. Jernej Lorenci
Dramaturgija doc. dr. Blaž Lukan, izr. prof. dr. Tomaž Toporišič
Scenografija izr. prof. mag. Jasna Vastl
Kostumografija red. prof. Janja Korun, asist. mag. Tina Kolenik
Jezik in govor asist. dr. Nina Žavbi
 

Zdi se, da je Heiner Müller že s prvo in edino didaskalijo v tekstu Kvartet povzel velik del svojih pogledov na svet in zgodovino. Didaskalija med časom pred francosko revolucijo in časom po tretji svetovni vojni postavlja poševnico. Eno ali drugo, tik preden se zgodi ena najbolj slavnih revolucij ali po tretji svetovni vojni, ki danes nosi prizvok konca sveta, saj gre za isto stvar. Takšno vzporejanje dveh radikalnih obdobij izničuje njuni lastni radikalnosti, zavrača spremembo in briše njuno posebnost. 
Pri pisanju Kvarteta je Heiner Müller izhajal iz romana v pismih Nevarna razmerja, ki ga je leta 1782 kot svoje edino literarno delo napisal Pierre Choderlos de Laclos. Izbor materiala je zanimiv in na prvi pogled nima dosti zveze s siceršnjimi Müllerjevimi obravnavanimi problematikami. Med časovnim okvirjem in dramsko situacijo, igro markize de Merteuil in vikonta de Valmonta (osrednjih likov iz Nevarnih razmerij), pa se prav z njuno navidezno kontradiktornostjo vzpostavlja eno najprepoznavnejših razmerij Müllerjeve dramatike, radikalizirana oblika odnosa homo homini lupus.// Iva Š. Slosar

Projekt Kvartet zaokrožujeta razstava Kakšna plodna predstava: muzej naših ljubezni in delavnica Kako ravnati s tem strojem?

Kvartet